Странице

понедељак, 25. јануар 2016.

Winter wonderland part 2


Dobro jutro dragi moji! Da li je moguće da je vikend ovako proleteo i da je već ponedeljak???
Danas vas čeka prava zimska čarolija na slikama :)
Kao što sam vam već rekla uopšte nisam ljubitelj zime, ali ponekad stvarno zna biti čarobna. :)
U današljem outfitu odlučila sam se za zeleni kaput, sa krznom oko vrata (jako topao za ove minuse napolju, zeleni je, i ako na slikama deluje plavo). Dugo sam tražila kaput u ovoj boji, i konačno sam ga našla u Katrinu (ovde).
Iskombinovala sam ga sa crvenom bojom, i baš mi se dopada kako je ispalo. :)
Nadam se i vama, do sledećeg posta.
PS. U toku dana očekujte još jedan post.
U pitanju je saradnja sa jednim sajtom. :)











kaput/coat KATRIN (here)
torba/bag GUESS (here)
šešir/hat ONLY
čizme/boots ALDO
rukavice/gloves CALLIOPE
naočare/sunglasses MISSONI (here)

moja email adresav.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://www.instagram.com/vesna.markovic66/
moja fb stranica: https://www.facebook.com/Fashion-lifestyle-beauty-blogger-VESNA-909973235749532/

Нема коментара:

Постави коментар