Странице

четвртак, 21. јануар 2016.

Street style


Dobar dan dragi moji! I pored minusa napolju, prve zrake Sunca iskoristila sam da se obučem u skladu sa njima. :) 
Prava street style kombinacija. Spoj žute i svetlo plave, uz mali dodatak zelene. 
Kaput senf boje najsigurnije bi bilo upariti sa crnom ili nekom neutralnom bojom. Ali to onda ne bi bilo zabavno, zar ne? :) A moda je za mene vid zabave. Zato svaku kombinaciju začinim raznim dodacima, poput nakita, šešira, ešarpe... Samo je važno da se držite boja koje idu jedna uz drugu. 
Igrajte se sa modom, ulepšajte sebi dan i svaki dan obojite novom bojom! :)
Do sledećeg posta...














kaput/coat CALLIOPE
suknja/skirt ORSAY
bluza/t-shirt KOTON
narukvica/bracelet PS FASHION (here)
prsten/ring PS FASHION (here)
naočare/sunglasses MISSONI (here)
torba/bag PS FASHION (here)

moja email adresav.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://www.instagram.com/vesna.markovic66/
moja fb stranica: https://www.facebook.com/Fashion-lifestyle-beauty-blogger-VESNA-909973235749532/

Нема коментара:

Постави коментар