Странице

понедељак, 4. јануар 2016.

5 omiljenih zimskih parfema

Zdravo drage moje! Danas vam predstavljam mojih pet najdražih zimskih parfema parfema.


- LA VIE EST BELLE LANCOME - parfem inspirisan životom, srećom, uživanjem u malim stvarima.
Damski, veoma otmen, jednostavno uz ovaj parfem život je lepši. :) 
Glavne note: praline, vanilija, crna ribizla, pačuli, kruška, iris, jasmin...




- VERSACE CRYSTAL NOIR - prva asocijacija na zimu upravo mi je ovaj parfem, prekrasan, slojevit, gust, ostavlja osećaj svežine na koži. Idealan za svaku damu. Godinama unazad ga koristim. Izuzetno senzualan.
Glavne note: gardenija, kokos, đumbir, biber, mošus... 


- YVES SAINT LAURENT BLACK OPIUM - možda i najdraži parfem ove zime. Savršenstvo u crnoj bočici ukrašenoj šljokicama.
Glavne note: kafa, ružičasti biber, jasmin, vanila... 


- HYPNOTIC POISON CHRISTIAN DIOR - godinama unazad ga koristim. Elegantan, ekstravangantan i opojan. 
Glavne note: kim, badem, jasmin, mahovina...

- GUCCI GUILTY - opojan, elegantan, prefinjen.
Glavne note: mandarina, roze biber, jorgovan, pačuli...

moja email adresav.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://www.instagram.com/vesna.markovic66/
moja fb stranica: https://www.facebook.com/Fashion-lifestyle-beauty-blogger-VESNA-909973235749532/









1 коментар: