Странице

недеља, 20. децембар 2015.

Color your winter, part 2


Dobar dan dragi moji, nadam se da uživate u nedelji i da se odmarate za novu radnu nedelju.
S' obzirom da vam se prošli post Color your winter http://vesnamar.blogspot.rs/2015/12/color-your-winter.html  jako dopao i za danas sam vam pripremila nešto slično, samo sa drugim tonovima :) 
Torba koju nosim u ovoj kombinaciji je marke Paris Hilton i pink boje je, koja je totalni hit. Uvek za jedan deo kombinacije odaberite neobičnu boju, da bi oživele kombinaciju i učinile je upečatljivom!
Jer na kraju ja se uvek trudim da delujem smelo i budem primećena. Svakako ne težim da se moj izgled dopadne svakome. Verujem da u tome i jeste najveća lepota. :D












kaput/coat C&A
haljina/dress CORAZON
torba/bag PARIS HILTON
naočare/sunglasses MOSCHINO
šal/scarf HM
sat/watch LENCIA
prsten/ring PS FASHION
šešir/hat ONLY

moja email adresav.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://www.instagram.com/vesna.markovic66/

Нема коментара:

Постави коментар