Странице

четвртак, 5. новембар 2015.

Zextra coat

Jeste da je skoro polovina novembra, ali ja i dalje maksimalno koristim svaki sunčan dan za oblačenje mantila, umesto kaputa.
Za danas sam se odlučila za bež mantil iz Zextre. Kupljen pre par sezona i pravi je basic komad koji svako treba da poseduje. Nikada neće izaći iz mode.
Uz njega sam iskombinovala braon čizme, torbu u puderastoj nijansi (Bershka) i ešarpu u sivoj-bordo boji (HM)
Ispod mantila obukla sam krem suknju iz PS fashion-a i bordo dzemper iz Newyorkera.











Toliko za danas, do sledećeg posta :)

mantil ZEXTRA
suknja PS fashion
dzemper NEWYORKER
čizme ALTER
naočare MISSONI
torba BERSKA
marama HM

moja email adresa: v.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://instagram.com/vesna.markovic66/

Нема коментара:

Постави коментар