Странице

недеља, 15. новембар 2015.

Instapost - Novi Sad

Zdravo dragi moji. Za danas jedan malo drugačiji post nego što ste navikli. 
Ako me pratite na instagramu znate da sam juče ceo dan provela u Novom Sadu (ako me ne pratite popravite to odmah https://www.instagram.com/vesna.markovic66/ :)) i bilo bi mi žao da ove sjajne fotografije ne podelim sa vama :)

Za početak bila sam u centru, u detaljnom obilasku Zare i Sephore :)
Prošetala trgom slobode.

Nakon toga popila sam najbolju kafu u Novom Sadu, u Kafeteriji :)

Kako je ceo Novi Sad u znaku Fashion week-a bilo je šteta ne napraviti par slika :)






Za sve koje zanima Fashion week traje do 16-og novembra, održava se drugi put za redom, a cilj samog projekta je da izgradi i poveže globalnu dizajn scenu sa Novim Sadom.

I za kraj moralo se malo i shoppingovati :) Otišla sam do Biga i  prijatno sam se iznenadila kada sam videla okićenu jelku i novogodišnje ukrase. Polako ali sigurno započinje prava praznična čarolija :)
PS. sve koje zanima i sniženja polako počinju :D




Nadam se da vam se ovakva vrsta posta sviđa, već sutra vas očekuje fashion post :)
Pozdravljam vas do sutra :*

moja email adresa: v.markovic434@gmail.com

Нема коментара:

Постави коментар