Странице

петак, 20. новембар 2015.

Burgundy Outfit




Definitivno najveći trend ove jeseni jeste boja BURGUNDY. Teško je odrediti je, mešavina je ljubičaste, bordo i braon. Najčešće je opisuju kao boju crnog vina. 
Savršeno se kombinuje sa crnim i bojama peska.
U današnjem outfitu ja sam se odlučila za haljinu u burgundy boji,  šešir i torbu. Preko toga neizostavna crna kožna jakna. 
Omiljena stvar kod svakodnevnih jesenjih outfita su mi slojevi. Sa slojevima se možete igrati i sklopiti zanimljiv i topao outfit u isto vreme. A sam šešir svakoj kombinaciji da posebnu dozu elegancije.
Toliko za danas, uživajte u petku i predstojećem vikendu :) 







haljina AVENIA MODE
kožna jakna MONA
šešir C&A
naočare MOSCHINO
ešarpa HM
torba DAVID JONES
prsten PS FASHION


moja email adresa: v.markovic434@gmail.com

Нема коментара:

Постави коментар